جابجایی و نصب صندلی ماساژور | نصاب صندلی ماساژ+حمل و نقل

نصب صندلی ماساژور آیرست

حمل و نقل صندلی ماساژ

 حتما شما قصد جابجایی  و انتقال صندلی ماساژ خود را دارید یا شاید هم یک  صندلی ماساژ خریداری کرده اید و باید برای نصب صندلی ماساژور خود اقدام کنید. ما در کنار شما هستیم تا این کار را به بهترین شکل برای شما انجام دهیم.در سراسر تهران و کرج فقط با یک تماس کارشناسان ما حاضر می شوند ۰۹۱۲۸۰۲۰۵۷۷.

فرقی نمی کند فاصله جابجایی شما چقدر باشد از یک اتاق به اتاق دیگر و یا از یک منطقه به منطقه دیگر در هر حالت ما آماده خدمت رسانی هستیم.

شما یک صندلی ماساژور  عالی دارید و از داشتن آن در خانه خود لذت برده اید. اما اکنون، می خواهید آن را به منطقه جدیدی از خانه خود منتقل کنید. پس باید این کار را به افراد متخصص بسپارید تا با اطمینان و مراقبت بیشتری انجام شود.

نگرانی شما شما برای جابجایی صندلی ماساژ به چند دلیل است اول اینکه این صندلی ها علی رغم وزن بالایی که دارند محلی برای قرار گرفتن دست و از جا بلند کردن صندلی وجود ندارد اگر هم از دسته ها و فلاپ های کناری صندلی هم نگه دارید احتمال شکسته ریل های دسته و یا در آمدن پیج ها و بروز هر گونه مشکل دیگر زیاد است. دوم اینکه جثه آن ها هم بسیار بزرگ بوده و در حین جابجایی ممکن است از در  و راه رو ها رد نشود. از طرفی هم حساس بودن و قیمت بالای  این صندلی ها نیز موضوع دیگری است.

اینجاست که کار شروع می شود!

در آخرین  و مهمترین چیزی که می‌خواهیم این است که جابجایی و نصب صندلی ماساژ شما به خوبی و بدون بروز کوچکترین مشکل انجام شود.و نه به دلیل جابجایی نادرست صندلی ماساژ دچار خسارت شوید و یا صندلی ماساژ شما از کار بیفتد.

در ادامه به سوالات که برای شما در زمان حمل و نقل به وجود می آید می پردازیم و با پاسخ دادن به آنها با مراحل و نحوه  جابجایی صندلی ماساژ توسط ما آشنا می شوید :

 

بعد از تماس با ما و حضور تکنسین ها در محل شما قبل از انجام هر کاری صندلی ماساژ توسط ما روشن شده و تمامی عملکرد های صندلی تست خواهد شد. و گزارش وضعیت سلامت  یعنی  قبل از جابجایی به شما اعلام می گردد و بعد از تایید کار شروع می شود.

هزینه جابجایی صندلی ماساژ چقدر است؟

هزینه جابجایی صندلی ماساژ و نصب صندلی ماساژ بسته به  نوع صندلی  شما و فاصله ی مکان ها متفاوت خواهد بود.

این که در محل مورد نظر آسانسور وجود دارد و یا باید از راه پله منتقل شود ؛طبقه چندم هستید؛ فاصله چقدر است و…

هزینه نصب صندلی ماساژ چقدر است؟

ممکن است صندلی ماساژ خریداری کرده باشید بصورت آکبند از چین و دبی و یا هم صندلی ماساژ کارکرده . در هر صورت قصد نصب صندلی ماساژ را در منزل خود دارید. هزینه نصب صندلی های ماساژ بسته به مدل و نوع آنها متغییر خواهد بود برای اطلاع از این موضوع با ما تماس بگیرید.

حمل و نقل صندلی ماساژ و نصب آن  چقدر زمان می برد؟

 همانطور که واضح است مدت زمان  انتقال و جابجایی صندلی ماساژ به فاصله بین مکان ها و همچنین  جابجایی صندلی  از طریق  راه پله یا آسانسور و… را دارد .

نصب صندلی ماساژ چقدر زمان می برد؟

زمانبر بودن نصب صندلی ماساژور بسته به نوع و مدل مبل ماساژ شماست. اما معمولا بین یک ساعت تا دو ساعت یا کمی بیشتر خواهد بود.

جابجایی صندلی ماساژ

آیا امکان جابجایی صندلی ماساژ برای همین حالا یا امروز وجود دارید؟

برخی از شما عزیزان ممکن است وقت بسیار کمی برای جابجایی صندلی ماساژ داسته باشید و باید هرچه سریعتر دستگاه منتقل کنید.برای مثال تغییر مکان داده اید و  زودتر باید تخلیه کنید  شاید هم صندلی ماساژ دست دوم خریداری کرده اید و قصد دارید تا  هر چه سریعتر نصب صندلی ماساژور در منزل شما  انجام شود.

 

در چه مناطقی جابجایی صندلی ماساژور را انجام می دهید؟

در سراسر تهران بزرگ و کرج برای انتقال صندلی ماساژ شما آماده خدمت رسانی هستیم. برای ارسال به شهرستان ها و یا ارسال به تهران هم بسته به شرایط قابل انجام خواهد بود برای اطلاع از خدمات ما در شهر خود با ما تماس بگیرید.

 

نصاب صندلی ماساژ

نصاب صندلی ماساژور در تهران

نصاب صندلی ماساژ در کرج

نصب صندلی ماساژ در شمال تهران 

حمل  صندلی ماساژ در غرب تهران

نصب صندلی ماساژ در شرق تهران

نصب صندلی ماساژ در تجریش

نصب صندلی ماساژ در سعادت آباد

نصب صندلی ماساژور در فرمانیه

نصب صندلی ماساژ در ولنجک

نصب صندلی ماساژ در شهرک غرب

نصب صندلی ماساژ در عظیمیه

نصب صندلی ماساژ در مهرشهر

آیا در زمان جابجایی صندلی ماساژ قطعات آن از هم جدا می شوند؟

تا جایی که امکان دارد قطعات صندلی از هم جدا شده و صندلی شما به قطعات کوچکتر ۴ قطعه یا بیشتر تقسیم خواهد شد تا جابجایی صندلی ماساژور  با  راحتی و اطمینان بیشتری انجام شود . سپس تمامی آنها  بصورت  منظم بسته بندی و پک شده و با دقت جابجا خواهد شد  تا در حین فرآیند جابجایی صندلی ماساژ به بدنه صندلی و یا قطعات آن آسیب وارد نشود .

.بعد از بارگیری دستگاه به محل مقصد ارسال خواهد شد. بعد از ارسال صندلی در محل مورد نظر پک ها و سلفون های بسته بندی شده از صندلی باز شده و دستگاه آماده برای نصب می شود. حالا نوبت به نصب و راه اندازی مجدد می رسد. بعد از راه اندازی و تست سلامت کارکرد صندلی  دستگاه به رويت شما می رسد وبعد ازتایید سلامت فنی وهم ظاهری توسط شما ، جابجایی ونصب صندلی ماساژ با موفقیت انجام شده است.

 در هنگام نصب صندلی ماساژ و یا جابجایی صندلی ماساژور چه کاری باید انجام داد؟

در روز قرار ملاقات مونتاژ صندلی ماساژور، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید صندلی ماساژور شما  در جایی قرار دارد که می خواهید نصب شود. متخصصان ما تمام ابزارهای لازم را برای اجرای مونتاژ صندلی ماساژ به بهترین نحو ممکن به همراه خواهند داشت و پس از نصب صندلی شما تمیز و گرد گیری خواهد شد.

آیا برای جابجایی مبل ماساژ وانت هم دارید؟

بله ما این امکان را هم فراهم کردیم تا جابجایی صندلی ماساژور شما به راحتی و سریعتر انجام بگیرد.

چرا برای جابجایی صندلی ماساژ شما را انتخاب کنیم؟ 

سالها تجربه و تخصص کسب شده در نصب و جابجایی برند های مختلف صندلی ماساژور آیرست،بست رست،روتای،آکیومد،کامتک،

تسلط کافی در نصب و مونتاژ صندلی ماساژور 

تجهیزات کامل جهت انجام راه اندازی و نصب صندلی ماساژ در هر زمان و هر مکان

اطلاعات کافی جهت مشاوره رایگان و حضور در کمترین زمان ممکن در محل شما

سرعت عمل و تخصص بالا برای انجام کار نصب صندلی ماساژ

حضور در محل در زودترین زمان برای جابجایی و نصب صندلی ماساژ شما تا حداکثر ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش(حتی در روز های تعطیل)

 

تجربه تکنسین های ما در جابجایی و نصب مدل ها وبرند های مختلف از صندلی های ماساژ  چه برند های معتبر  و چه متفرقه اطمینان تخصص ما را به شما می دهد.برخی  تصاویر و ویدیو از جابجایی صندلی های ماساژ در زیر قابل مشاهده است.

ویدیو جابجایی صندلی ماساژور آیرست SL_A100 :

جابجایی صندلی ماساژ بست رست ‌BEST REST

جابجایی صندلی ماساژور آیرست iREST

نصب صندلی ماساژ روتای ROTAI

نصب مبل ماساژ کامتک COMTEK

نصب مبل ماساژ بن کر BONCARE

مونتاژ صندلی ماساژور اوسیم OSIM

نصب صندلی ماساژور آرونت ARONT

برای جابجایی صندلی ماساژ می توانید  در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته با ما تماس بگیرد و یا از طریق چت واتساپ با ما در ارتباط باشید.

علاوه بر این در صورتی  صندلی ماساژ شما نیاز به تعمیر،  تعویض روکش چرم و یا هر خدمات دیگری دارد می توانید از این خدمات نیز       بهره مند شوید.

مرتبط:

تعمیر صندلی ماساژ در تهران تعمیر مبل ماساژ در کرج  | خرید صندلی ماساژور 

 

تماس بگیرید