تعمیر صندلی ماساژور در کرج|تعمیرات مبل ماساژ

تعمیر صندلی ماساژوردر کرج

تعمیر صندلی ماساژور در کرج

 

اگر ساکن کرج هستید و به دنبال یک شرکت  متخصص برای تعمیرات صندلی ماساژور خود می گردید همین حالا با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۸۰۲۰۵۷۷

 
تعمیرات تخصصی صندلی ماساژ
تعمیر کاران متخصص
تکنسین صندلی ماساژ
پاسخگویی همه روزه
truck (1)
سرویس رایگان
storage 1
حضور در محل

ما در MCS برای انجام کلیه تعمیرات و خدمات صندلی ماساژور در کرج در کنار شما هستیم و با داشتن تعمیرکاران و مهندین حرفه ای فقط برای تعمیرات صندلی ماساژ سعی می کنیم تا بهترین خدمات را ارائه دهیم.

بر خی از اشکالات و مواردی که ممکن است برای صندلی ماساژ به وجود بیایید و نیازمند به تعمیر باشد:

روشن نشدن صندلی ماساژ

 نمایش ارور بر روی مانیتور

ضعیف بودن کیسه هوا و تخلیه بادی  در هنگام ماساژ

ماساژ های دستی کار نمی کند.

حالت های ماساژ اتوماتیک کار      نمی کنند.

گوی های ماساژ کمر دریک نقطه ثابت است و حرکت نمیکند.

فیوز پشت صندلی بعد از تعویض هم مجدد می سوزد.

از تعویض روکش چرم صندلی ماساژور گرفته تا تعمیر برد الکترونیک و تعویض قطعات صندلی ماساژ در کرج. همه و همه تخصص ماست!

چرا MCS؟

دریافت بهترین خدمات و تعمیرات صندلی ماساژ در کرج  توسط نیروهای متخصص و کارآزموده MCS چاه کار است. زیرا بسیاری از شرکت ها و افراد غیر حرفه ای که  تعمیرات و خدمات همه ی دستگاه های ورزشی را انجام می دهند،فقط توانایی انجام تعمیرات سطحی صندلی ماساژور را دارند و هنگامی که مشکل به وجود آمده پیچیده تر  و رفع آن نیاز به دانش و تخصص بیشتری داشته باشد. توانایی تعمیر صندلی ماساژ را نخواهند داشت و از دستگاه را رها خواهند کرد.که این کار  همراه با اتلاف وقت، هزینه  و سردگمی شما خواهد بودپس بهتراست قبل از اینکه  تعمیر صندلی ماساژ را به تعمیرکاران متفرقه و غیر حر فه ای بسپارید و دچار سردر گمی شوید، از همان ابتدا تعمیر صندلی ماساژ در کرج را به MCS بسپارید. MCS آخرین مکان برای تعمیر صندلی ماساژ شما می باشد.

تعمیرات صندلی ماساژ در کرج

ضمانت بعد از تعمیر صندلی ماساژ در کرج

 در صورتی که مشکل به وجود آمده از بخش هایی باشد که قبلاً توسط ما تعمیر شده باشد، بصورت رایگان بررسی خواهد شد و  مجددا نسبت به عیب یابی و تعمیر می پردازیم.

مشاوره قبل از تعمیر و اطلاع از جزئیات کار

در گاهی از موارد ممکن ممکن است هزینه برآورد شده برای تعمیر صندلی شما به دلیل اشکالات متععد سنگین باشد و تعمیر صندلی ماساژور مقرون به صرفه نباشد برای همین بهتر است تا از آن صرف نظر کرد که با راهنمایی ومشاوره قبل از تعمیر تصمیم درستی گرفته خواهد شد. حتی تا کارشناسی  برای خرید یک صندلی ماساژ جایگزین هم در کنار شما خواهیم بود.

تعمیر صندلی ماساژ در محل

باتوجه به اینکه صندلی ماساژ وزن بالایی  دارد و همچنین جابجایی صندلی ماساژور دارای حساسیت هایی است. سعی ما برای انجام تعمیرات سطحی در محل شماست اما درصورتی که برای عیب یابی و رفع آن به زمان بیشتر و قطعات یدکی نیاز باشد،باید صندلی را به دفتر خدمات انتقال داد که این کار توسط کارشناسان ما انجام می شود و بر عهده شما نخواهد بود.

خدمات مبل ماساژ در کرج

تعمیر صندلی ماساژور در کلیه مناطق  البرز و کرج:

تعمیر صندلی ماساژ در عظیمیه

 

تعمیر صندلی ماساژور در مهرشهر

 

تعمیر صندلی ماساژور در جهانشهر

 

تعمیر صندلی ماساژور در گوهردشت

 

تعمیر صندلی ماساژور در بلوار شهرداری

 

تعمیر صندلی ماساژور در درختی

 

تعمیر صندلی ماساژور در چهارباندی

 

تعمیر صندلی ماساژور در مهرویلا

 

تعمیر صندلی ماساژور در گلشهر

سوالات متداول:

همانطورکه می دانید هزینه با توجه به خدماتی که صندلی ماساژور شما اعم از تعویض روکش چرم،تعمیر برد الکترونیکی ،تعویض قطعات و یا هر گونه خدمات دیگر تعیین خواهد شد اما حداقل هزینه برای تعمیر صندلی ماساژ۲/۰۰۰/۰۰۰ خواهد بود.

باید شرکت یا دفتر خدماتی مورد نظر بصورت تخصصی در زمینه تعمیرات صندلی ماساژ فعال باشد و همچنین قطعات یدکی آن مثل کیسه هوا برد موتور و.. را موجود داشته باشد.

زیرا تعمیر کاران متفرقه و همچنین افرادی که تعمیرات دیگر لوازم ورزشی به جز صندلی ماساژ را انجام می دهند ،فقط قادر به انجام تعمیرات سطحی هستند و هنگامی که ایراد به وجود آمده پیچیده و دشوار باشد تخصص و توانایی رفع آنرا را نخواهند داشت و از تعمیر دست می کشند. که با اتلاف وقت هزینه و سردرگمی شما همراه است.

تماس بگیرید