تعمیر برد صندلی ماساژ ‍|تعمیرات برد صندلی ماساژور

تعمیر برد صندلی ماساژ

تعمیر برد الکترونیکی صندلی ماساژور

تعمیر برد الکترونیکی صندلی ماساژور | مهندسین متخصص تعمیر صندلی ماساژ در سراسر تهران و کرج از ما بخواهید.رفع ارورهای صندلی ماساژور شما ،راه اندازی صندلی ماساژ خاموش، تعویض موتورها و قطعات الکترونیکی ۰۹۱۲۸۰۲۰۵۷۷.

تعمیرات تخصصی صندلی ماساژ
تعمیر کاران متخصص
تکنسین صندلی ماساژ
پاسخگویی همه روزه
truck (1)
سرویس رایگان
storage 1
حضور در محل

 

ممکن است بعد از مدتی که از صندلی ماساژ خود استفاده می کنید در حین کار و یا بعد از استفاده دچار ایراد فنی شود و یا  دیگر روشن نشود. شاید هم صندلی خود را برای مدت طولانی در انبار و یک گوشه نگهداری کرده باشید و حالا که دوست دارید از آن استفاده کنید با یک صندلی روبرو می شوید که  روکش چرم آن  پوسیده شده ،روشن  نمی شود و یا قسمتی از دستگاه کار نمی کند.

چرا تعمیر برد الکترونیکی صندلی ماساژ مهم است؟ 

 همانطور که می دانید صندلی های ماساژور وظیفه ماساژ تمامی قسمتهای مختلف بدن مانند دست ها کف پا ساق پا کمر نشیمنگاه گردن کتف و در برخی صندلی های ماساژ حتی ماساژ سر و چشم ما را دارند.در مدت زمانی که صندلی ماساژ استفاده می کنید هر قسمت برای مدت معین حرکت های مختلفی را برای شما اجرا می‌کند که در کنار هم تکمیل کننده فرایند ماساژ برای رفع خستگی بدن شما هستند. مهمترین بخش صندلی ماساژور که وظیفه کنترل و مدیریت عملکرد و عدم عملکرد تمامی این بخش ها را از زمان روشن شدن تا  خاموش شدن صندلی ماساژ برعهده دارد برد الکترونیک صندلی ماساژ است ؛ به همین دلیل برد الکترونیکی صندلی ماساژ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تعمیر برد صندلی ماساژ  باید با دقت بالایی انجام شود. به وجود آمدن کوچکترین مشکل در آن باعث ایجاد مشکلات زیادی می شود که عملکرد نادرست صندلی را در پی خواهد داشت پس باید به دنبال متخصص ترین افراد برای تعمیر برد صندلی ماساژ گشت رفت.

همانطور که در بالا اهمیت برای شما توضیح دهیم و متوجه اهمیت شدید پس خواهید دید که کوچکترین ایراد چقدر می تواند مهم باشد برخی از ایراداتی که در صندلی شما وجود می آید و ممکن است از برد باشد به شرح زیر است:

 صندلی ماساژ روشن نمی شود

یکی از شایع ‌ترین و مشخص ترین ایرادها همین مشکل است که ممکن است از اتصالات نادرست مانند کابل پاور پریز و محافظ باشد در ابتدا باید اتصالات کابل ها و کلید راکر صندلی را چک کنید در صورتی اتصالات بدرستی برقرار بود و هنوز صندلی روشن نمی شد مشکل از جای دیگری است و باید توسط متخصص صندلی ماساژ بررسی و عیب یابی شود. اگر فیوز صندلی ماساژ شما سوخته باشد آنرا تعویض نکنید زیرا ممکن است به دستگاه آسیب بیشتری وارد شود چون علت سوختن فیوز را نمی دانید پس نباید دست به تعویض فیوز بزنید.باید برای تعمیر برد الکترونیک صندلی ماساژ اقدام کنید.

در صفحه ریموت کنترل ارور E1 یا E2 یا E3  و یا ارور های  نشان داده می شود.

رفع ارور صندلی ماساژ

در تصویر بالا یک نمونه ارور که E3 است را مشاهده می کنید.                                                                         

 نمایش دادن ارور ها بر روی کنترل(مانیتور) صندلی ماساژور فرمانی است که از برد فرمان دریافت می شود. ناشی از عملکرد نادرست صندلی ماساژ می باشد برخی از این ارورها ممکن است به محض اینکه صندلی ماساژور روشن می کنید خود را نشان بدهند و  و مانع از روشن شدن صندلی ماساژ شوند. برخی از ارورها هم بعداز مدتیکه صندلی روشن می شود خود را نمایش می دهند. هر ارور می‌تواند به دلیل  کارکرد نادرست  بخشی از صندلی ماساژ باشد. هنگامی  که برد به این قسمت دستور عملکرد را ارسال می کند؛نمی تواند وظیفه خود را انجام دهد و برد از وجود مشکل در این قسمت آگاه می‌شود و آن را در قالب ارور و روی مانیتور  به ما نمایش می دهد. برای مثال ارور E1 معمولاً به مکانیکال هندال یا همان غلتک های پشت  مربوط می‌شود .وقتی بخش مکانیزم ماساژ  پشتی صندلی ماساژ شما دچار مشکل شود،این ارور را نشان می‌دهد و م زمان آن وقتی است که فرمان عملکرد از سوی برد اراسل می شود اما  به دلیل وجود مشکل امکان کارکرد مکانیزم وجود ندارد. البته  گاهی از موارد ممکن است  ارور از برد صندلی ماساژ باشد. زمانیکه با ارور مواجه می شوید حتما برای تعمیر برد صندلی ماساژ اقدام کنید.

حالت های ماساژ به درستی عمل نمی کند. 

 این مشکل می تواند از برد صندلی ماساژ باشد که دستورات را به درستی ارسال نمی کند و باعث ایجاد اختلال در عملکرد سیستم ماساژ می شود. پس باید  مین برد صندلی ماساژ را تعمیر کنید.

 وقتی که جک پشت صندلی را به عقب می خوانیم دیگر بالا برنمی گردد. 

خوابیدن جک پشتی و بلند نشدن آن یکی از آزاردهنده ‌ترین مشکلاتی است  که به هنگام ایجاد مشکل در برد برای صندلی ماساژ اتفاق می افتد. برای مثال ممکن است قسمت تکیه گاه کمر را به عقب بخوابانید اما وقتی که قصد آن را بالا بیاورید عمل نکند و فقط در همان  حالت خوابیده باقی بماند و یا وقتی صندلی را خاموش می کنید بازهم هیچ تغییری نکند  حالت ایستاده و نرمال خود برنگردد که بسیار مشکل ساز است. این اشکال می‌تواند برای قسمت ماساژور پا هم پیش بیاید که  فقط بالا برود  و یا پایین بیایید و یا کاملا ثابت بماند. گاهی از موارد  مشکل بیشتر از این است و وقتی صندلی را خاموش میکنیم نه قسمت پا و  نه قسمت کمر هیچکدام تکان نمی‌خورند و صندلی ماساژ جمع  نمی‌شود تا به حالت ایستاده برگردد . باز هم تمامی این ایراد را به برد صندلی ماساژ  و سیستم  الکتریک  آن ختم میشود و لازم است  برد الکترونیک صندلی ماساژ را تعمیر کرد.

غلتک های ماساژ پشت کار نمی کند و یا غلتک های پشت در یک نقطه ثابت مانده و حرکتی رو به بالا یا پایین ندارند.

 کار کرد نادرست حالت های ماساژ و یا ثابت ماندن غلتک های ماساژ پشت کمر در یک نقطه می تواند بسیار آزاردهنده  باشد  زیرا این مشکل باعث می شود که اصلاً ماساژ دلچسبی نداشته باشید و غلتک ها فقط یک نقطه را ماساژ بدهند. در این زمان غلتک ها فقط در یک نقطه ثابت می ماند و هیچ حرکتی رو به بالا به پایین ندارد و حتی اگر دستگاه را خاموش کنید باز هم به حالت  اولیه خود بر نمی گردد و محل خود پارک نمی کند.

 صندلی ماساژور ۱۱۰ ولت را به ۲۲۰  متصل کرده ایم و دیگر کار نمی کند.

تمامی صندلی های ماساژ با برق ۲۲۰ ولت کارنمی کنند. صندلی های ژاپنی مانند صندلی ماساژ برند پاناسونیک Panasonic چون محصول این کشور هستند متناسب با ولتاژ عمومی این کشور که۱۱۰ ولت است ساخته شده اند و برای روشن کردن این صندلی ها و متصل کردن آنها به برق۲۲۰ از مبدل۲۲۰ به ۱۱۰ استفاده کنیم تا به صندلی آسیب نرسانیم. اما برخی ممکن است به این موضوع توجه نکنند و یا از روی فراموشی صندلی ماساژ ۱۱۰ ولت را بصورت مستقیم و بدون استفاده از مبدل به برق ۲۲۰ ولت وصل کنند که موجب رساندن آسیب جدی و یا حتی سوختن برد صندلی ماساژ شوند. راه اندازی  و تعمیر برد صندلی های ماساژوری  که چنین ولتاژ بالا و غیر استاندارداری را تجربه کرده است کار بسیار پیچیده و دشواری است و حتما باید توسط مهندسین مختصص برد الکترونیک صندلی ماساژ انجام شود.

وقتی صندلی ماساژور روشن می کنیم روشن نمی شود و ریموت کنترل (مانیتور) صندلی مدام ری استارت  می شود.                                                                                                   

یکی از دیگر اشکلات برد است که خودش را به این صورت نشان می دهد و دلیل آن هم   تغذیه ریموت کنترل کمتر از میزان استاندارد  است و برای رفع آن باید برد صندلی ماساژ را تعمیر کرد.

صفحه نمایشگر صندلی ماساژ نور ندارد و عمل نمی کند.

صفحه نمایشگر ریموت کنترل های صندلی ماساژ به چند دسته تقسیم می شوند:

۱-ریموت کنترل ها با LCD های  قدیمی و IC های خازنی          ۲-ریموت کنترل های VDF   

۳-صفحه نمایشگر های جدید که با سیستم عامل اندروید و جاوا پروگرام شده اند.

 اگر کنترل های  قدیمی در صفحه نور ندارند عملا اگر دکمه های ریموت عمل کنند دستگاه بدون مشکل کار می کند و فقط باید صفحه نمایش را تعویض کرد.

WhatsApp Image 2022 06 19 at 6.14.26 PM

اگر نمایشگر های وی روشن نشوند و باز هم دکمه های ریموت عمل کنند دستگاه عموما بدون هیچ مشکلی کار می کند اما در مواردی که صندلی با وجود نبود نور صفحه دکمه های نیز عمل نمی کنند، چون عموما تغذیه نمایشگر و کلید ها با هم متفاوت هستند باید یک متخصص برای تعمیر ریموت کنترل صندلی ماساژیا تعمیر برد الکترونیکی اقدام کند.

سر و صدای زیادی از قسمت ماساژور تولید می شود و ایربگ ها نیز باد نمی شوند.

 ممکن  سر و صدای خیلی زیاد و ناهنجار از قسمت ماساژور پا بشنوید که بسیار آزار دهنده باشد.این صدا از  شیرهای برقی (رله باد)  قسمت ماساژپر پا صندلی است که به علت اعمال چندین ولتاژ  به صورت همزمان بر آنها است. وجود چنین مشکلی در برد صندلی ماساژ علاوه بر ایجاد سرو صدای زیاد باعث می شود ایربگ های قسمت پا نیز باد نشوند و ماساژ قسمت پا انجام نگیرد. رفع چنین مشکلی با تعمیر تخصصی برد صندلی ماساژ امکان پذیر است.

البته ایراداتی که ممکن است برای  برد الکترونیکی صندلی ماساژ پیش بیاید  بسیار زیاد است که هر کدام از آنها می تواند به گونه ای خودش را نماین کند و باعث ایجاد مشکل در  کارکرد صندلی ماساژ شود.مواردی که در بالا اشاره شد تنها بخشی از این مشکلات است  که باید برای رفع  ایراد برد صندلی ماساژ را تعمیر کرد.

تعمیر مین برد صندلی ماساژ

راه اندازی صندلی ماساژ

برد مرکزی صندلی ماساژ که از آن به نام برد فرمان نیز یاد می شود مدیریت صندلی ماساژ را بر عهده دارد. این بخش حاوی تراشه ای به نام میکرو کنترلر هست که تمامی برنامه ها و دستورات درآن ذخیره شده است.صندلی ماساژ از طریق دستورات کنترل می شود و با انجام این دستورات فرآیند ماساژ را برای شما انجام می دهد.اگر مشکلی برای میکروکنترلر پیش بیاید دیگر برد مرکزی عملا از کار افتاده و صندلی ماساژ قابل استفاده نخواهد بود. برای همین تعمیر برد الکترونیک صندلی ماساژ از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

یافتن بهترین تعمیرکار برد صندلی ماساژ

همانطور که از اهمیت بالای  تعمیر برد الکترونیکی صندلی ماساژ آگاه هستید. باید به دنبال متخصص ترین مهندسین الکترونیک برای تعمیر برد الکترونیک صندلی ماساژ باشید تا تعمیر برد صندلی ماساژور شما را به بهترین نحو برای شما انجام دهند. بسیار از افراد و مراکز هستند که تعمیر برد صندلی ماساژ را در کنار تعمیر برد دیگر لوازم مانند تردمیل و دیگر دستگاه ها انجام می دهند. این گونه افراد شاید قادر به انجام تعمیرات ساده و ابتدایی باشند  که اما مراجعه به آن ها برای انجام تعمیرات تخصصی برد صندلی ماساژ کار اشتباهی خواهد بود. زیرا آنها دانش کمی از صندلی ماساژ و نحوه کارایی آن دارند و به همین دلیل نمی توانند تعمیر برد صندلی ماساژور شما را به درستی و بدون مشکل انجام دهند و در بسیاری فقط برد صندلی ماساژ را جدا میکنند و با دستکاری های غیر اصولی نه تنها برد صندلی ماساژ را تعمیر نمی کنند بلکه باعث ایجاد مشکلات جدید در برد مبل ماساژ می شوند. پس باید از سپردن تعمیر برد صندلی ماساژ به این افراد خودداری کرد.

مجموعه MCS انجام کلیه خدمات صندلی های ماساژ را برعهده دارد. تعمیر برد های الکترونیک صندلی ماساژور هم بخشی از این خدمات است که توسط ما انجام می شود.  شرکت ما از مهندسین الکترونیک کاملا حرفه ای و متخصص برای تعمیر برد الکترونیکی صندلی ماساژ استفاده می کند که برای تعمیرات برد صندلی ماساژ آموزش دیده اند و صندلی ماساژ و کارایی آن آشنایی کامل دارند. لازم به ذکر است که مجموعه ما فقط و فقط در خدمات صندلی های ماساژ و تعمیر برد مبل ماساژ فعالیت دارد و تعمیرات دیگر تجهیزات و لوازم ورزشی و پزشکی را انجام نمی دهد. همین تخصص و تمرکز  باعث جلب اعتماد کامل شما از جانب ما برای انجام تعمیر برد صندلی ماساژ می گردد کرد.

هزینه تعمیر برد صندلی ماساژ چقدر است؟ 

بدیهی است که هزینه تعمیر برد مبل ماساژ با توجه به میزان مشکل و پیچیدگی عیب یابی و رفع  آن بستگی دارد اما هزینه تقریبی  تعمیر برد صندلی ماساژور درصورتی  که در محل  قابل انجام باشد حدود ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان هزینه خواهد داشت. ولی اگر مشکل صندلی ماساژ حادتر باشد و قابل تعمیر در محل نباشد باید برای تعمیر به دفتر منتقل شود و  پس از بررسی و عیب یابی هزینه  قبل انجام هر کاری به شما اعلام خواهد شد و در طول تعمیر برد صندلی ماساژور با شما هماهنگ خواهیم بود و در جریان مرحله به مرحله انجام کار قرار می گیرید.اما باتوجه به شرایط دستگاه هزینه تقریبی به شما داده خواه شد

امکان افزایش هزینه تعمیر برد صندلی دارد؟

 در برخی موارد ممکن است صندلی روشن نشود اما وقتی که با عیب یابی و رفع مشکل موفق به راه اندازی وروشن کردن صندلی ماساژ خاموش می شویم با ایراداتی روبرو شویم که فقط زمانیکه دستگاه روشن ودر حال کار است خودش را نشان می دهد. به عبارت دیگر هنگامی که برد صندلی ماساژ به مشکل می خورد ممکن است به چند قسمت آسیب وارد کند که بعد از روشن شدن و تست کردن صندلی ماساژ می توان متوجه این موضوع شد که: این آسیب فقط باعث روشن نشدن صندلی ماساژ شده و یا اینکه در عملکرد بخش های دیگر هم اختلال ایجاد کرده است. درصورتی  که بعد از تست صندلی ماساژ با ایرادات جدیدی مواجه شدیم با شما در میان خواهیم گذاشت و هزینه را مجددا به شما اعلام می نماییم. بعد از موافقت و تایید شما مجددا عیب یابی و  تعمیر برد صندلی ماساژ شما را انجام می دهیم.

آیا تعمیر برد صندلی ماساژ در محل امکان پذیر است؟

مهندسین و  تعمیرکاران ما برای تعمیر برد الکترونیک صندلی ماساژ در محل شما تلاش زیادی می کنند؛ سعی می‌کنیم تا این کار را در محل انجام دهیم و از جابجایی صندلی و هزینه‌های دیگر جلوگیری شود زیرا جابجایی صندلی ماساژور با وزن بالای آن کار دشواری قرار بود اما در مواردی که مشکلات صندلی شما حادتر باشد و  برای تعمیر برد الکترونیکی صندلی ماساژ نیاز به زمان و وقت بیشتری  باشد باید صندلی ماساژ برای تعمیر برد به دفتر خدمات منتقل شود.

در چه مناطقی تعمیر برد صندلی ماساژ را انجام می دهید؟

برای تعمیر برد صندلی ماساژ خود در تمامی مناطق تهران و کرج می توانید با ما تماس بگیرد.

تعمیر برد صندلی ماساژ در شمال تهران 

تعمیر برد صندلی ماساژ در غرب تهران

تعمیرات برد مبل ماساژ در شرق تهران


تعمیر برد الکترونیک صندلی ماساژ در کرج

ضمانتی بعد از تعمیر برد صندلی ماساژ وجود دارد؟

 هیچ نگرانی برای ایرادتی که بعد از تعمیر برد صندلی ماساژور ممکن است اتفاق بیفتد نداشته باشید. در صورتی که مشکل ایجاد شده مربوط به قسمتی باشد که توسط ما تعمیر شه باشد مجددا بصورت رایگان نسبت به عیب یابی و تعمیر برد الکترونیکی صندلی ماساژ شما اقدام می کنیم.

آیا فقط تعمیرات برد برند های خاصی از صندلی ماساژ را انجام میدهید؟

ما تعمیر و رفع ایرادات الکترونیکی تمامی برند های مختلف صندلی ماساژ را  انجام می دهیم و خدمات آنها را پوشش می دهیم.

نام برخی از برند صندلی ماساژ های که در ایران وجود دارند:

تعمیر برد الکترونیکی صندلی ماساژ کراس

 تعمیر برد الکترونیکی صندلی ماساژور آیرست

 تعمیر برد صندلی  بست رست

تعمیر برد صندلی ماساژ ولف

 تعمیر برد صندلی ماساژور روتای

 تعمیر برد صندلی ماساژ بن کر

 تعمیر برد مبل ماساژور اکیومد

 تعمیر برد مبل ماساژور اوگاوا

 تعمیر مبل ماساژور کامتک

 تعمیر برد صندلی ماساژور کامفورت comfort

 تعمیر برد برند بادی کر Bodycare

 تعمیر برد صندلی ماساژور RTS آر.تی.اس

تعمیر کار برد الکترونیکی صندلی ماساژ اوسیم osim 

برای تعمیر برد صندلی ماساژ از چه طریقی باید اقدام کرد؟

برای تعمیر برد صندلی ماساژ می توانید همین حالا با شماره تماس ۰۹۱۲۸۰۲۰۵۷۷ تماس بگیرید.

سوالات متداول:

هزینه دقیق تعمیر برد صندلی ماساژ پس از عیب یابی مشخص خواهد اما حداقل هزینه برای تعمیرات تخصصی برد  صندلی ماساژ ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان خواهد بود.برای ثبت درخواست تعمیر برد و اطلاع از هزینه  همین حالا با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۸۰۲۰۵۷۷.

 بدیهی است که این موضوع  وابسته به میزان آسیب دیدگی سیستم الکترونیکی صندلی خواهد بود. اما در قدم اول تلاش ما  برای تعمیر برد صندلی ماساژ در محل است.درصورتی که برای تعمیر و عیب یابی نیاز به زمان و تجهیزات بیشتری باشد باید صندلی به دفتر خدمات MCS منتقل شود.

ضمانت ما برای بخش های تعمیر شده یا تعویض شده خواهد بود و در صورتی که مشکل به وجود آمده از این قسمت های باشد؛ مجددا نسبت به عیب یابی و تعمیر اقدام خواهیم کرد.

ما تعمیرات برد و سیستم الکترونیکی تمامی برند های صندلی ماساژ را ارائه می دهیم.

تماس بگیرید