تعمیر صندلی ماساژور

تعمیر صندلی ماساژ

تعمیر صندلی ماساژور

تعمیرصندلی ماساژ تخصص ماست! 

 تعمیر انواع صندلی ماساژ با یک تماس ۰۹۱۲۸۰۲۰۵۷۷تعمیر صندلی ماساژ با تکنسین های مجرب در سراسر تهران کامل ترین مشاوره را از ما بخواهید.

شرکت ما با بیش از ۱۰ سال سابقه و تجربه و همکاری با چندین شرکت برای انجام کلیه خدمات و تعمیرات صندلی ماساژ در کنار شماست. 

تعمیرکار صندلی ماساژ آیرست
تعمیرات تخصصی صندلی ماساژ
تعمیر کاران متخصص
تکنسین صندلی ماساژ
پاسخگویی همه روزه
truck (1)
سرویس رایگان
storage 1
حضور در محل

تعمیر صندلی ماساژ آیرست iRest

 

تعمیر صندلی ماساژ بست رست BEST-REST

 

تعمیر صندلی ماساژ ولف wolf

 

تعمیر صندلی ماساژ اسپرتک SPORTEC

 

تعمیر صندلی ماساژ پاناسیما

 

تعمیرگاه صندلی ماساژور

 

تعمیر صندلی ماساژ اوگاوا OGAWA

 

تعمیر صندلی ماساژ آکیومد Accumed

 

تعمیر صندلی ماساژ اوسیم OSIM

 

تعمیر صندلی ماساژور دست دوم

 

تعمیر صندلی ماساژ ریلکس REALAX

 

تعمیر صندلی ماساژ Bodycare

 

تعمیر صندلی ماساژ بن کر Boncare 

 

تعمیر صندلی ماساژ RTS

 

تعمیر صندلی ماساژور آرونت ARONT

تعمیر صندلی ماساژور BODY REST

چرا تعمیر مبل ماساژ مهم است؟  

 اگر تعمیر صندلی ماساژور به درستی  انجام نشود ممکن است صندلی ماساژ شما بخوبی عمل نکند و یا بعد از مدتی به همان حالت اولیه قبل از تعمیر برگردد. اما در صورتی که تعمیر صندلی ماساژ درست انجام شود صندلی ماساژ شما مانند روز اول نو و آماده برای ماساژ خواهد شد!

چگونه می توانیم یک مرکز خدمات تخصصی و مجاز برای تعمیرات صندلی ماساژور پیدا کنیم؟

در قدم اول باید هنگامی که با هر شرکت یا تعمیر کاری که ارئه دهنده خدمات صندلی ماساژ هست صحبت می کنید بررسی دقیقی داشته باشید و حتما از آنها سوال کنید که آیا واقعا در زمینه تعمیرات صندلی ماساژور تخصص دارند یا خیر؟ و حتما تعمیر مبل ماساژ خود را به مراکزی که فقط خدمات صندلی ماساژ را ارائه می دهند واگذار کنید.

سپردن صندلی ماساژ به افرادی که تجربه و تخصص کافی ندارند و یا علاوه بر صندلی ماساژ دستگاه های ورزشی دیگر را هم تعمیر می کنند کار کاملا اشتباهی خواهد بود. زیرا آنها فقط توان ارئه خدمات ساده و سطحی را به شما خواهند داشت. و هنگامی که در تعمیر صندلی ماساژ به مشکلات پیچیده و تخصصی بر می خورند از تعمیر آن دست می کشند که این موضوع با اتلاف هزینه، وقت و پشیمانی همراه است. 

اطمینان پیدا کنید که با یک شرکت ارائه دهنده خدمات صندلی ماساژ روبرو هستید که امکان تامین قطعات برای تعمیر صندلی ماساژ را دارد تا انتخاب اشتباهی نکنید و به دلیل انتخاب ناردست تعمیرکار صندلی ماساژ دچار زیان و سردرگمی نشوید.در هنگام مکالمه هم با  سوال پرسیدن از نحوه تعمیرات و رفع مشکل به وجود آمده متوجه تخصص و مهارت شرکت خدماتی خواهید شد.

تعمیرات تخصصی صندلی ماساژور 

برطرف کردن عیب های سطحی و کوچک در صندلی های قدیمی کار ساده ای است و ممکن است توسط تعمیرکار و یا سرویسکار معمولی قابل انجام باشد. اما وقتی که مشکل به وجود آمده پیچیده تر و تخصصی است آیا باز هم تعمیر صندلی ماساژور کار ساده ای خواهد بود؟ البته که نهحتی در صندلی های ماساژ قدیمی هم که آپشن هایی زیادی در اختیار شما قرار نمی دهند ممکن است عیب های بزرگی درسیستم الکترونیک و یا مکانیک پیدا کنند و نیاز مند تعمیرات تخصصی باشند.

 اما تعمیر صندلی ماساژ در دستگاه های جدید و پیشرفته اهمیت بیشتر پیدا می کند. صندلی های ماساژور نسل جدید و هوشمند همانطور که صندلی های ماساژ پیشرفته یک ماساژ دلچسب را با استفاده از انواع حالت های  مختلف اتوماتیک و دستی  به همراه مکانیزم ماساژ ۳بعدی،رولینگ کف پا،اسکن هوشمند بدن،هیتر گرمایشی،حالت بی وزنی و… برای شما اجرا می کنند،سیستم الکترونیکی و مکانیکی پیشرفته و دقیقی دارند. بروز هرگونه مشکل و یا ایراد در برد یا قطعات متحرک  باعث می شود که صندلی شما دچار اختلال در کارکرد و یا حتی  عدم کارکرد شود. به میزان حرفه ای بودن صندلی ماساژ تعمیرات آن هم تخصصی تر و پیچیده تر خواهد بود و برای انجام تعمیرات تخصصی صندلی ماساژ نیاز به دانش فنی کافی و تجربه بالا می باشد.MCS یکی از تخصصی ترین مراکز خدمات پس از فروش صندلی ماساژ  می باشد و شما می توانید برای هر گونه تعمیرات تخصصی مبل ماساژ  با ما تماس بگیرید.

ممکن است در طی چند سالی که از صندلی ماساژ خود استفاده می کنید بعد از مدتی دیگر به درستی عمل نکند و شاید هم صندلی خود را برای مدتی طولانی در انبار و یک گوشه کنار نگهداری کرده اید اما حالا که به سراغ آن آمده اید یا روشن نمی شود و یا بدرستی عمل نمی کند.

در ادامه با اجزای صندلی ماساژ آشنا می شویم و اینکه هر بخش از صندلی چه وظیفه ای را بر عهده دارد ؛و هم چنین  ایرادات هر بخش به چه نحوی خودش را نمایان می کند و چرا باید برای رفع آن  صندلی ماساژ را تعمیر کرد.

همانطور که می دانید صندلی های ماساژ از قطعات الکترونیکی و مکانیکی زیادی تشکیل شده که صندلی ماساژ را  به یک ربات پیشرفته تبدیل می کند.

آشنایی با اجزای اصلی صندلی ماساژور

۱-برد الکترونیکی صندلی ماساژ و بخش های آن

تعمیر برد صندلی ماساژور

مهم ترین و حیاتی ترین بخش از صندلی ماساژ سیستم الکترونیک آن است و در تعمیرصندلی ماساژ توجه ویژه ای به آن می شود. این بخش از یک اجزای اصلی به نام برد مرکزی یا همان Main bord تشکیل شده است. اهمیت برد مرکزی به این دلیل است که رهبری و مدیریت اصلی تمامی قطعات و بخش ها را عهده دارد که این کار توسط میکروکنترلر انجام می شود.میکروکنترلر لیستی از عملکردهای مجموعه را انجام می دهد. این تراشه واحد پردازش مرکزی است و شبیه پردازنده تبلت یا گوشی هوشمند است. شامل برنامه ها و عملکردهایی است که می توان با استفاده از کنترل، از راه دور انتخاب کرد. همچنین ورودی ها را از ریموت کنترل و سنسورهای مختلف در صندلی دریافت می کند و موتورها را بر اساس آن ورودی ها تنظیم می کند.

کنترل صندلی ماساژ

کنترل صندلی ماساژ

ریموت کنترل یک صندلی ماساژ می تواند به اندازه تبلت (قابل مشاهده در تصویر بالا) یا یک کنترل کوچک باشد که در قسمت جلوی صندلی قرار می گیرد. برد مرکزی  با سیم انتقال دیتا و برق ۵ ولت به این دستگاه متصل می شود.

بردهای فرعی:برد مرکزی  همچنین با کابل های دیتا  با برد های کوچکتر صندلی ارتباط برقرار می کند . این برد ها اغلب در قسمت های دیگر مانند قسمت پا و مکانیزم غلتک پشت یافت می شود. همچنین از آنها می‌توان  برای کنترل شیرهای برقی برای سیستم هوا و سیستم صوتی صندلی ماساژ استفاده کرد.

ترانسفورماتورها 

 

ترانس صندلی ماساژ

ترانسفورماتورها یک ولتاژ را به دیگری تبدیل می کنند. می تواند بیش از چهار مورد از آن (در اندازه های مختلف) در یک صندلی برای اجزای مختلف وجود داشته باشد.

صندلی های ماساژ بیشتر شامل یک ترانسفورماتور حلقوی(تصویر بالا) هستند که سیم پیچ بزرگی است و در نزدیکی برد پاور یا برد مرکزی پیچ شده است.

معمولا در صندلی های ماساژ برای تبدیل جریان متناوب به جریان مستقیم استفاده می شوند.

سیستم های ورودی وخروجی

سیستم‌های ورودی : ورودی‌های برد حسگرهای مختلفی هستند که در سرتاسر صندلی قرار گرفته‌اند و بازخوردی  از بخش های زیر مجموعه را به برد مرکزی منتقل می کنند.

سیستم‌های خروجی: خروجی‌های برد مرکزی  عبارتند از: دیتا به برد های کوچکتر و زیر مجموعه ، تامین برق جک های تنظیم کننده ، برق مکانیزم غلتک پشت کمر، برق بخش ماساژور  پا، برق و دیتا به سیستم صوتی.

در سیستم صوتی صندلی ماساژ یرخی دارای بلنگو در صندلی و برخی دارای هدفون هستند.

برد بلوتوث و یا  MP3 برد  – این برد اغلب جدا از برد مرکزی است  است.

همانطور که در بالا گفته شده این بخش دارای اهمیت بالایی است و  برای همین بروز کوچکترین مشکل در این بخش باعت عملکرد نادرست و یا حتی عدم عملکرد صندلی ماساژ اشاره کرد. روشن نشدن صندلی  ماساژ از مهم ترین این ایرادات می تواند باشد. از جمله  اقداماتی که در هنگام تعمیر صندلی ماساژ توسط ما برای  این قسمت صورت می گیرد به تعویض قطعات برد می توان اشاره کرد.

 ۲- مکانیزم غلتکی پشت و کمر(‌مکانیکال هند) 

 

غلطک پشتی صندلی ماساژ

مکانیزم ماساژ غلتکی :یکی از مهم ترین اجزای صندلی ماساژور است. عملکرد آن شبیه ساز دست ماساژور انسان است.

موتور ها

چندین موتور در مکانیزم غلتکی نصب شده اند. هر کدام عملکرد متفاوتی را انجام می دهند که موقعیت غلتک های پشتی را برای کاربر تغییر می دهد. این موتورها به بازوهای غلتک های پشتی متصل می شوند به استثنای موتور بالا/ پایین که حرکت کل مجموعه را کنترل می کند.

 غلتک های پشتی یا همان گوی های ماساژ بر روی بازوهای فلزی نصب می شوند که به مرکز مکانیسم نیز متصل هستند. این بازوها به وسیله موتورهای مختلف به صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی  قابل حرکت هستند.

بخش سیم کشی مکانیزم غلتک پشتی از سیم های ارتباطی و برق تشکیل شده است. برای حرکت با مکانیزم غلتکی پشتی طراحی شده و به گونه ای آویزان است که در قسمت های متحرک صندلی گیر نکند. برای انجام این کار اغلب به فنرها و میله های فلزی بلند متصل می شود.

گیربکس

چرخ دنده های مجموعه روی محور موتور بالا / پایین نصب می شوند و با دندانه های روی مسیر جفت می شوند تا مکانیکال هند  در جای خود ثابت بماند. معمولاً مجموعه ای از چرخ دنده ها نیز وجود دارد که برای کج  کردن غلتک های ماساژ به سمت کاربر برای کنترل شدت ماساژ استفاده می شود.

تسمه های کوچکی در داخل مجموعه وجود دارد که موتورها را به قرقره های داخل مکانیزم غلتکی متصل می کند.

ایجاد سروصدا های اضافی در هنگام  کارکرد؛شکسته شدن قطعات تفلونی، کار نکردن تعدادی از موتورها،پاره شدن تسمه های انتقال و توقف غلتک های ماساژ در یک نقطه بخشی از ایردات مهمی هستند که ممکن است در این قسمت به وجود بیاید و برای رفع آن باید نسبت به تعمیر صندلی ماساژور اقدام کنید.

۳-سیستم ماساژ بادی و کیسه هوا

کمپرسور هوا
کمپرسور هوا صندلی ماساژ

تصویر بالا  دو عدد کمپرسور هوا  صندلی ماساژ روی یک میز کار را نشان می دهد.

این کمپرسورها و شلنگ ها به بانکی از ۴ دریچه هوا متصل می شوند که به آنها شیر برقی می گویند. این سوپاپ ها توسط برد مرکزی کنترل می شوند و برای باد کردن وتخلیه باد  کیسه های هوا در صندلی ماساژور استفاده می شوند. شیرهای برقی  آهنربای الکتریکی است  که باز یا بسته می شوند تا جریان هوا را فراهم کنند.

کیسه هوا صندلی ماساژ
تعویض کیسه هوا صندلی ماساژ

 تعویض کیسه هوا صندلی ماساژور/ تعمیر ایربگ صندلی ماساژور

در تصویر بالا  بالا دو عدد کیسه هوا مشاهده می کنید که یکی از  آنها نو بوده (سفید)‌ و دیگری دچار نشتی باد می باشد(کمی زرد) و باید تعویض گردد.

ایربگ و یا همان کیسه هوا را در نواحی زیادی از صندلی مانند ساق و کف پا؛دسته و سرشانه؛نشمن گاه و در برخی از صندلی ها در قسمت کمر نیز

 احساس می کنیم. کیسه های هوا با جمع کردن هوا درون خود باعث فشردن عضلات بدن و در نهایت رفع خستگی بدن در هنگام ماساژ می شوند.شلنگ هوا لوله سیاه رنگی است که به کیسه های هوای مختلف متصل می شود. هنگام بستن زیپ‌ها یا انجام تعمیرات دیگر، مهم است که به شلنگ‌هاتوجه کرد تا کج نشوند.

 معمولا چه مشکلاتی برای سیستم ماساژ بادی پیش می آيد؟

هنگامی بیشتر افراد برای تعمیر صندلی ماساژ با ما تماس می گیرند بیشتر مشکل آنها از خرابی کیسه های هوا  می باشد. زیرا ایربگ های صندلی ماساژ

 دارای عمر مفید هستند و بعد از این مدت به مرور زمان پوسیده شده و از نواخی مختلف دچار نشتی و تخلیه هوا می شوند. اما ممکن است تصور کنید

 که ایراد از اتصالات و شلنگ هوا است که از هم جداشده اند. ولی طبق تجربه در ۹۰ درصد مواقع این ایراد از کیسه هوا بوده و تعمیر صندلی ماساژ با تعویض کیسه هوا همراه است.

۴- بخش ماساژور پا

ماساژور پا صندلی ماساژ

این قسمت یکی از دیگر از زیر مجموعه های اصلی صندلی ماساژ است. قسمت ماساژورپا صندلی ،مجموعه ای از شیر برقی ها و مکانیسم های ماساژ خود را کنترل می کند. از طریق کابل دیتا با برد مرکزی  ارتباط برقرار می کند.

مکانیسم ماساژ هر صندلی،در قسمت پا متفاوت است اما اکثر آنها مکانیسم ماساژ بادی همراه با کسیه های هوا و رولینگ  در کف پا  دارند.برخی هم هستند که فقط با کیسه های هوا  ماساژ رابرای شما اجرا می کنند و برخی دیگر هم  مکانیزم ماساژ دیگری غیر از کیسه هوا دارند و فقط مالش پا را برای شما انجام می دهند.

تنظیم قد: بسته به مدل صندلی، قسمت پا دارای یک عملکرد فشار دستی و یا یک موتور با چرخ دنده یا یک جک تنظیم کننده  است که طول قسمت پا را کنترل می کند تا بر اساس طول پای کاربر تنظیم شود.

کار نکردن رولینگ کف پا،عمل نکردن کیسه های هوا،تنظیم نشدن قد از جمله اشکالاتی هست که ممکن است در این بخش به وجود بیاید. تعمیر صندلی ماساژ در این بخش با تعویض ایربگ صندلی ماساژ، تعمیر رولینگ کف پا و بررسی موارد دیگر بسته به مدل صندلی شما همراه خواهد بود. 

۵-جک های تنظیم کننده ارتفاع

تعمیر جک صندلی ماساژ

جک های تنظیم کننده ارتفاع  در صندلی، زاویه پشتی،نشیمنگاه و پاهای صندلی را  تنظیم می کنند..

هر جک تنظیم کننده  دارای یک جفت سنسور داخلی و خارجی است. موتور به یک سیستم چرخ دنده  متصل است که چرخش را 90 درجه منتقل می کند و یک پیچ حلزونی  بلند را برای افزایش یا کاهش طول مجموعه می چرخاند. پیچ حلزونی داخل محفظه فلزی است.برق این مجموعه توسط سیم از برد مرکزی تامین می شود .

ممکن است این جک ها در اثر کارکرد زیاد مستهلک شده و کارنکنند و یا دارای شکستگی در قطعات شوند. در هر صورت در فرآیند تعمیر صندلی ماساژ جک باید توسط تعمیر کار صندلی ماساژ تعویض شود.

۶-سنسور ها

سنسور صندلی ماساژ

سنسورهای مختلفی وجود دارند که اطلاعات موقعیت را با برد مرکزی به اشتراک می گذارند. این اطلاعات می تواند: حد بالای مسیر، حد مسیر پایین، موقعیت موتور یا موقعیت مکانیزم باشد. سنسورها می توانند میکروسوئیچ (قابل مشاهد در تصویر)سوئیچ مغناطیسی یا سنسور نوری باشند که به عنوان سوئیچ نیز عمل می کنند. وقتی این سنسور ها دچار مشکل شوند ممکن است ایراد خود را در قالب ارور بر روی ریموت کنترل نشان دهند و یا باعث توقف یک بخش و کارکرد نادرست آن شوند. وقتی برای تعمیر صندلی ماساژ چنین ایراداتی را شرح می دهند ممکن است از سنسورها باشد و باید توسط تکنسین ها چشمی(حسگر ها) های آنها تمیز شده و یا تعویض شوند.

۷-سیستم گرمایش

المنت های مقاومتی با ولتاژ پایین  سیستم گرمایش صندلی ماساژ را تشکیل می دهند. که با قطع یا کوتاه شدن مدار از کار می افتند. برخی از صندلی های ماساژ  علاوه بر قسمت کمر ،دارای گرمکن های  تعبیه شده در  نشیمن گاه،روی گوی های ماساژ،ساق پا و دست ها نیز هستند.اقداماتی که در هنگام تعمیر صندلی ماساژ برای گرمکن ها صورت می گیرد اتصال مجدد سیم های قطع شده آن ها و یا تعویض کامل گرمکن می باشد .راستی اگر صندلی ماساژ شما گرمکن ندارد می توانید همین حالا با ما تماس بگبرید و برای صندلی خود گرمکن نصب کنید.

۸-سیم کشی صندلی ماساژ

در داخل صندلی ماساژ بیش از ۲۰ متر  کابل و سیم وجود دارد. این سیم‌ها در صندلی از  مکان‌های خاصی عبور می‌کنند تا از آسیب قطعات متحرک جلوگیری شود. بیشتر کابل ها در نقاط مختلف با استفاده از بست زیپی  ایمن می شوند. برخی از سیم های مکانیزم غلتکی پشت نیز در پوشش های  پلاستیکی محکمی قرار دارند. مهم است که سیم‌ها طول مناسب  داشته باشند و به درستی مرتب شوند تا  هنگامی که قسمت‌های متحرک صندلی شروع بکار می کنند سیم ها  بدون کشیده شدن و جدا شدن از  اتصالاتشان  امتداد پیدا کنند. در برخی موارد ممکن است به دلیل سهل انگاری و یا شل شدن اتصالات این کابل ها از حالت درست خود خارج شوند و مورد آسیب قرار بگیرند که باعث اتصالی کردن و سوختن سیم کشی شود. یک تعمیرکار مجرب محل اتصال را پیدا کرده و تعمیر صندلی ماساژ را بدرستی انجام می دهد.

۹-روکش چرم صندلی ماساژور

 

تعمیر صندلی ماساژور اوگاوا

تا اینجا هر بخش از صندلی ماساژ که در مورد آن توضیح داده شد جز بخش های فنی و مکانیزم اصلی صندلی ماساژ بودند. اما حالا نوبت به ظاهر صندلی ماساژ رسیده. اگر قصد تعویض روکش چرم صندلی ماساژ خود را دارید حتما تعویض روکش صندلی ماساژ را بخوانید.در همه ی صندلی های ماساژ تقریبا ۹۰ درصد ظاهر آنرا روکش چرم پوشش داده است .نگرانی ها و مشکلاتی برای این قسمت به وجود می اید از بین رفتن روکش چرمی صندلی ماساژ می باشد و باید تعویض چرم صندلی ماساژ انجام شود.این هم یک خدمات دیگری از صندلی ماساژ است و توسط مراکز تعمیر صندلی ماساژ انجام می شود.

حالا که با بخش های مهم صندلی های ماساژ  مشکلات و ایراداتی که می تواند برای آنها به وجود بیاید آشنا شدیم؛ به  بررسی فرآیند تعمیر صندلی ماساژ توسط شرکت ما می پردازیم و سوالاتی که در هنگام تعمیر صندلی ماساژور برای شما ایجادمی شود را پاسخ می دهیم.

هزینه تعمیر صندلی ماساژ چقدر است؟

همانطور که در بالا متوجه شدید مشکلات صندلی ماساژ شما ممکن است از قسمت های مختلفی از صندلی باشد از طرفی  مدل  صندلی و میزان پیچیدگی آن در هزینه تعمیر صندلی ماساژ نقش دارند. اما  شما برای دریافت هزینه تقریبی تعمیر صندلی ماساژ خود می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق چت واتساپ مشاوره رایگان دریافت نمایید. کارشناسان ما بعد از تشریح شما از صندلی ماساژ هزینه حدودی تعمیر را به شما اعلام خواهند کرد و در صورتی که مایل به تعمیر باشید اگر هزینه تمام شده کمتر باشد تعمیر صندلی ماساژ برای شما انجام خواهد شد درصورتی که با بررسی بیشتر و مجدد صندلی با ایرادات جدید تر و سخت تری مواجه شویم  که موجب افزایش هزینه باشد حتما قبل از هر اقدامی روند کار را با شما در میان می گذاریم.

آیا فقط تعمیرات صندلی ماساژ برند های خاص را انجام می دهید؟

ما فقط بصورت تخصصی در زمینه تعمیر صندلی ماساژ فعالیت داریم . خدمات صندلی ماساژ ما برای    همه ی برند های صندلی ماساژ بوده  نه فقط تعداد خاص.

 برخی از این  برند ها به شرح زیرمی باشد:

iRest ،  BEST-REST , wolf , SPORTEC ,OGAWA , Accumed, OSIM 

,REALAX , Bodycare ,Boncare ,RTS  , ARONT , BODY REST

 
 

چرا برای تعمیر صندلی ماساژ MCS را انتخاب کنیم؟

ما بصورت تخصصی وفقط در زمینه تعمیرات صندلی ماساژ فعالیت داریم و مهندسین ما بر خلاف افرادی که تعمیر صندلی ماساژور را در کنار تعمیر تردمیل تعمیر دوچرخه و یا دستگاه های دیگر انجام می دهند نسبت به انجام این کار متخصص تر هستند و ما این کار را به درست ترین شکل و جلب کامل رضایت شما انجام خواهیم داد.

آیا نمونه کار های انجام شده دارید و از چه طریقی قابل مشاهده است؟

در زیر یک ویدیو از تعمیر صندلی ماساژ بن کر K20 را به همراه تعدادی عکس می توانید ببینید اما برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید.

WhatsApp Image 2022 04 19 at 10.40.10 1

ضمانتی برای صندلی بعد از تعمیر  صندلی ماساژ وجود دارد؟

به ما اعتماد کنید درصورتی که صندلی شما بعد از تعمیر دچار اشکال شود و  این مشکل از قسمتی بوده که توسط  تیم ما تعمیر شده باشد  مجدد برای عیب یابی و رفع آن اقدام می نماییم.

آیا صندلی ماساژ من ارزش تعمیر دارد و بعد از تعمیر تا چه مدت زمان کار می کند؟

این یک سوال بسیار خوب و منطقی است زیرا صندلی ها ماساژ نیز مانند دستگاه های دیگر دارای قطعات مصرفی هستند که باعث می شود صندلی ماساژ بعد از مدتی عمر مفید خود را از دست بدهد و حتی بعد از تعمیر هم به کیفیت اولیه خود نرسد و به خوبی کار نکنند . در این موارد  نیز ما در کنار شما هستیم و قصد نداریم که فقط صندلی شما را تعمیر کنیم بلکه با بررسی همه موارد و مشاوره به شما کمک می کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرید. حتی برای مشاوره و خرید صندلی ماساژ  جدید هم می توانید روی ما حساب کنید.

در چه مناطقی سرویس و خدمات ارائه می دهید؟

در کلیه نقاط شهر تهران و کرج سرویس دهی بصورت حضوری خواهد بود.

تعمیر صندلی ماساژور در تهران

تعمیر صندلی ماساژ در شمال تهران 
تعمیر صندلی ماساژ در شرق تهران
تعمیر صندلی ماساژور در غرب تهران
تعمیر صندلی ماساژور در جنوب تهران
 
 
 

آیا برای تعمیر صندلی ماساژ باید مراجعه حضوری داشت داشت؟

خیر برای تعمیر صندلی ماساژ نیاز به مراجعه شما عزیزان نیست . فقط با یک تماس تکنسین ها و مهندسین ما در محل شما حاضر می شوند و نسبت به بررسی و تعمیر صندلی ماساژ شما اقدام می کند.

آیا تعمیر صندلی ماساژ در محل انجام می شود؟

اگر مشکل  صندلی شما  حاد نباشد سعی می شود حدامکان در محل شما تعمیر شود تا نیازی به انتقال  دستگاه نباشد.در صورتی که مشکلات و معایب صندلی پیچیده و زیاد باشند باید ،برای تعمیر صندلی ماساژ دستگاه به دفتر خدمات منتقل شود.

در چه روز هایی فعالیت دارید؟

در هفت روزه هفته می توانید با ما در ارتباط باشید. درصورت هرگونه سوال؛مشاوره و یا ثبت درخواست تعمیر می توانید با ما تماس  بگیرید ۰۹۱۲۸۰۲۰۵۷۷ و  یا از طریق آنلاین  با ما در ارتباط باشید. 

بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته پاسخگو  شما هستیم.

تعمیرکار صندلی ماساژ آیرست
تعمیرکار صندلی ماساژ بنکر
خدمات صندلی ماساژ بست رست
تعمیر صندلی ماساژ برند متفرقه
FXWKIpcnNX8pxhZ 3 1
تعمیر صندلی ماساژ آیرست
خدمات صندلی ماساژ آیرست
تعمیرات تخصصی صندلی ماساژ
تعمیر صندلی ماساژ accumed
نمایندگی مجاز تعمیر صندلی ماساژ
سوالات متداول:

بدیهی است که این  هزینه با توجه به مشکل به وجود آمده تعیین می شود اما حداقل هزینه برای تعمیرات  تخصصی صندلی ماساژ ۲/۰۰۰/۰۰۰ خواهد بود.

با توجه به حساس بودن و همینطور وزن بالای صندلی ماساژ اولویت با تعمیر در محل می باشد،اما در گاهی موارد نیاز به بررسی بیشتر وقطعات یدکی خواهد بود که در اینصورت صندلی ماساژ باید به دفتر خدمات انتقال پیدا کند.

شما مشتریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۰۹۱۲۸۰۲۰۵۷۷ تماس بگیرید و با کارشناسان متخصص در ارتباط باشید.

تا اینجا با عیب هایی که ممکن است برای صندلی ماساژور شما به وجود بیاید و برای آن نیاز به خدمات صندلی ماساژ داشته باشید آشنا شدید.و همچنین با مراحل و شیوه انجام خدمات توسط ما.یکی از پیشنهاد های دیگر این است که حتما زمانی که تصمیم به  سرویس  صندلی ماساژ خود می گیرید به یاد داشته باشید که آیا برند دستگاه شما معتبر است یعنی اینکه در ایران نمایندگی فعالی دارد یا خیر چون تامین قطعات بسیار مهم استو موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید عمر مفیددستگاه است . معمولا باز زمانی 10 تا 15 سال حداکثر عمر مفید آن است. البته در مواردی که مصرف شما از صندلی ماساژ بیشتر باشد این زمان ممکن است حتی تا 7 سال هم کاهش پیدا کند. نکته قابل اهمیت در اینجا  این است که وقتی دستگاهی که سالیان سال برای شما کار کرده است را تعمیر می کنید به صرفه است  یا خیر ؟ واقعیت این است اگر بقیه قسمت های دستگاه هم سالم باشند و فقط قسمتی نیاز به تعمیر داشته باشد ، با توجه به اینکه عمر مفید آن گذشته ممکن است در آینده نیز دچار اشکال حاد شود و دیگر قطعات آن موجود نباش. اما شما برای تعمیر آن هزینه سیار زیادی متقبل شده اید . ممکن است برخی از تعمیرکاران به این مورد توجه نکنند و مشاوره ای دریافت نکنید اما در چنین مواردی بهتر است تا به خرید یک صندلی ماساژور مناسب و باکیفیت فکر کنید نه لزوما صندلی نو بلکه  صندلی های کم کارکرد و سالم هم پیشنهاد های خوبی هستند.

انتقادات و پیشنهادات خود را در صورت دریافت سرویس توسط کارشناسان و هچنین نظرات و سوالات  برای ما کامنت کنید.

MCS تنها گروه تخصصی فروش وخدمات پس از فروش صندلی ماساژ در ایران

تماس بگیرید