ماساژ در محل کار -صندلی ماساژور برای افزایش بهره وری کارمندان

ماساژ در محل کار

ممکن است دفتر شما دارای ماشین‌های چای و قهوه بی‌نظیر، مناطق تفریحی زیبا و حتی یک روز خارج از دفتر جذاب یکبار در سال با تیمی باحال باشد. اما، یک ارتقای مهم دیگر برای محیط کارتان وجود دارد که شاید هنوز به آن فکر نکرده‌اید، اما می‌تواند تفاوت چشمگیری در فرهنگ کاری شما ایجاد کند: ماساژ.

بله، یک صندلی ماساژ می‌تواند فرهنگ کاری شما را به سطوح جدیدی از بهره‌وری و انرژی مثبت برساند، محیطی بی‌استرس که کارمندان شما در آن موفقیت می‌کنند. با داشتن یک صندلی ماساژ شخصی در محل کارتان، کارکنانتان می‌توانند هر زمان که نیاز دارند ماساژ بگیرند و مزایای این امر تقریباً بی‌پایان است. از سلامت تا بهبود کیفیت کار و خیلی بیشتر، دلایل زیر نشان می‌دهد که صندلی ماساژ در محل کار برای کارمندانتان چقدر عالی است…

صندلی-ماساژ-برای-شرکت
  1. کاهش استرس
    سطوح بالای استرس در محیط کار می‌تواند منجر به کیفیت پایین کار، تصمیم‌گیری‌های ضعیف توسط کارکنان، افزایش مرخصی بیماری و افزایش نرخ تغییر کارکنان شود. یک راه کار موثر برای حل این موارد، از طریق حفظ استرس کارکنانتان از طریق ماساژ است. در واقع، تحقیقات نشان می‌دهد که سطوح استرس می‌تواند تا 85 درصد پس از یک ماساژ آرامش بخش کاهش یابد.
  2. ماساژ در محل کار افزایش تمرکز و شفافیت ذهنی
    همه ما می‌دانیم که یک استراحت کوتاه از صفحه نمایش یا یک کار پیچیده، توانایی ما را برای مقابله با آن افزایش می‌دهد. این زمان برای کاهش استرس با یک ماساژ کوتاه این ایده را افزایش می‌دهد. تحقیقات محیط کار نشان داده است که افرادی که در محل کار از یک صندلی ماساژ استفاده کردند، بعد از تجربه ماساژ، تمرکز، زبان و دقت ذهنی بهبود یافتند.
  3. رضایت بیشتر کارکنان
    ارائه بهترین صندلی ماساژ برای کارمندانتان به سادگی این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند که با بی‌نیازی و یا درد، بتوانند وظایف خود را بهتر انجام دهند و همین موضوع باعث می‌شود که کارمندان خوشحال‌تری در محیط کار داشته باشند. در نتیجه، کارمندانی که در کار خود خوب هستند، به سادگی شادتر در محیط کار هستند – و این برای یک فرهنگ کاری مثبت و نگهداری منابع انسانی از مهم‌ترین موارد است. علاوه بر این، ارائه گزینه‌های مراقبت شخصی مانند یک صندلی ماساژ به کارمندانتان نشان می‌دهد که از رفاه آن‌ها مراقبت می‌کنید و می‌خواهید از آن‌ها مراقبت کنید – که می‌تواند برای یک کارمند تعیین کند که آیا در شغل فعلی‌اش بماند یا آن را ترک کند.
  4. صرفه‌جویی در وقت و پول
    بسیاری از سازمان‌ها مزایای ولنس مانند ماساژ از ماساژورهای متخصص یا کلینیک‌های ورزشی برای کارمندان ارائه می‌دهند. اما البته، این جلسات نیازمند وقتی هستند که کارمندان برای رسیدن به مکان ماساژ زمان بگیرند به علاوه باید هزینه‌های بالایی را بابت هر بار پرداخت کنند. با داشتن یک صندلی ماساژ در دفتر، نیازی به زمان سفر یا پرداخت به یک حرفه‌ای برای هر بار وجود ندارد – تیم شما می‌تواند فقط بنشیند و استراحت کند، حتی برای استراحتی کوتاه پنج یا ده دقیقه‌ای، هر زمانی که برای زمان بندی شان مناسب است.
ماساژ در محل کار 1

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

داوود محسنی
چند سالی هست که در زمینه فروش و خدمات صندلی ماساژ فعالیت می کنم و در این مسیر با برند های مختلف صندلی ماساژ کارکردم خوشحال می شم که بتونم تجربیات خودم را با شما در میون بذارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید