صندلی ماساژور برنامه جوکر |مبل ماساژ iRest

مبل ماساژ جوکر

صندلی ماساژور برنامه جوکر

اگر دنبال کننده برنامه های رئالیتی شو باشید، حتماً شما هم برنامه جوکر را دیده اید. این برنامه با اینکه  مدت زمان زیادی  از تولید آن نمی گذرد  بسیار خوش درخشیده و مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این روزها مردم  تماشا می کنند و کلی می خندند.همانطور که می‌دانید این برنامه یک مهمانی خاص است که در آن تعدادی ازهنرمندان و چهره های مشهور  از جمله بازیگران سینما و تیاتر در آن شرکت می‌کنند و با هم به یک رقابت دوستانه می پردازند.اما چالش اصلی این جاست که در طول برنامه باید تلاش کنند یکدیگر را بخندانند بدون آنکه خودشان بخندند.سریال جوکر با الگو گرفتن از نمونه‌های موفق از نوع رئالیتی شو با ایده و اجرای هیتوشی ماتسوموتو، کمدین ژاپنی، ساخته شده ‌است.مرحله ی مقدماتی این مجموعه در فروردین ۱۴۰۱ پایان یافت .بعد از مرحله مقدماتی فصی فینال شروع شد.

در فصل  اول فینال جوکر از همان ابتدای فصل کمی تغییرات به آن اضافه شد. افزایش تعداد شرکت کنندگان و اضافه شدن جوکر به برنامه که رقابت را سخت تر می کرد. یکی دیگر از این تغییرات اضافه شدن  صندلی ماساژور به برنامه بود. یک  صندلی ماساژور فول آپشن با رنگ نارنجی‌  برای استفاده مهمانان تدارک دیده شده بود.

مهمانان هم در طول برنامه از این دستگاه استفاده کردند. از ایمان صفا  که  نقش ملکه مارها را بر روی صندلی ماساژ اجرا کرد تا  سرگرم کردن یوسف تیموری با صندلی ماساژ برای  اینکه دیگران را به چالش نکشد.

ایمان صفا در صندلی ماساژور

سرگرم کردن یوسف تیموری با صندلی ماساژ

یوسف تیموری در صندلی ماساژ

استفاده علی استادی از صندلی ماساژور

شهرام قائدی در صندلی ماساژ

صندلی ماساژور شهرام قائدی

اگر دوست دارید با این مبل ماساژ آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.در ادامه به برخی از قابلیت های این دستگاه اشاره می کنیم.

معرفی صندلی ماساژ آیرست برنامه جوکر

این دستگاه صندلی ماساژ مدل SL_A100 از برند iREST می باشد. آیرست کمپانی بنام و معتبر صندلی های ماساژور در دنیا است که همیشه در زمینه تولید محصولات ماساژ پیشقدم بوده و مطابق  محصولات خود را با بهره گیری از متدهای ماساژ روز ارائه می کند.  

صندلی ماساژور SL_A100 با بیشترین تعداد برنامه های اتوماتیک مانوئل برای همه سلیقه های ماساژ کاملا ایده آل هست. ریل ماساژ S و L شکل ماساژ  از پشت گردن تا زیر نشیمنگاه امتداد پیدا می کند که نوع بی نظیری از ماساژ سه بعدی را برای شما اجرا می کند. ماساژ مالشی در قسمت ساق پا و ماساژ انگشتان پا با کیسه های هوا از وجوه تمایز این صندلی نسبت به سایر دستگاه‌هاست. یکی از قابلیت های مهم این صندلی ماساژور دستگاه یونیزه کننده هوا که ذرات گرد و غبار پاشی های هوا را از بین می برد.ضمنا ۳حافظه داخلی این است که به شما کمک میکنه برنامه مختلف دلخواهتون رو ذخیره کنید.

ویدیوی معرفی صندلی ماساژ آیرست SL_A100:

ویژگی های صندلی ماساژA100

مکانیزم هوشمند ماساژ سه بعدی دست انسان

مسیر S+L فوق العاده بلند، طول منحصر به فرد۱۳۷ سانتی متر از گردن تا نشیمن گاه

 جاگیری صفر فقط به ۵ سانتی متر فاصله از دیوار نیاز دارد.

Zero Gravity  حالت بی وزنی

ماساژ کیسه هوای تمام بدن

گرمکن در قسمت کمر(پشت)، ۴۰-۵۰ درجه سانتیگراد

قابلیت تظیم قد قسمت پا، حداکثر. ۲۵ سانتی متر

رولینک (غلتک)کف پا ۳غلتک

 ماساژ مالشی در قسمت ساق پا

کنترلر پنل لمسی  ۷ اینچ

۲۳ حال ماساژ اتوماتیک  بیشترین تنوع در برنامه ماساژ خودکار منحصر به فرد

پورت شارژ USB

دکمه های دسترسی سریع

سیستم موسیقی استریو Hi-F، بلندگوهای سه بعدی.

یونیزر تصفیه هوا (یون اکسیژن منفی)

قابل تنظیم عرض در پشت

فشار هوا قابل تنظیم

برای خرید و دریافت مشاوره رایگان  صندلی ماساژ آیرست و هر صندلی ماساژ دیگری می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق  فرم زیر درخواست مشاوره رایگان ثبت نمایید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

داوود محسنی
چند سالی هست که در زمینه فروش و خدمات صندلی ماساژ فعالیت می کنم و در این مسیر با برند های مختلف صندلی ماساژ کارکردم خوشحال می شم که بتونم تجربیات خودم را با شما در میون بذارم .

یک نظر

  • معصومه حیدری گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برای خرید صندلی ماساژ iRest A100 با %4 درصد تخفیف و مشاوره تخصصی رایگان شماره تماس خود را در باکس زیر وارد کنید.

    تماس بگیرید