ابعاد صندلی ماساژور و وزن آن

ابعاد صندلی ماساژور

الان که در این صفحه حضور دارید حتما قصد قرار دادن صندلی ماساژ را در یک مکان دارید و با توجه به محدودیت فضا می خواهید ببینید که ایا این فضا کافی است یا خیر.؟
ممکن است صندلی ماساژور خود را از مکانی به مکان دیگر انتقال داده باشید و یا هم قصد خریداری صندلی ماساژور و آوردن آن به منزل را دارید اما چون با ابعاد آن آشنایی ندارید در مورد محل قرار گیری آن هنوز به یک مکان قطعی نرسیده اید. خب پس بهتر است سریع تر برویم سر اصل مطلب

برای قرار گیری صندلی ماساژور در یک مکان به چه میزان فضا نیاز است؟

این موضوع کاملا بسته به مدل صندلی ماساژور شما متفاوت خواهد بود زیرا برخی از دستگاه ها بزرگتر برخی کوچکتر هستند و همنطور در حالت خوابیدن نیز فضا های مختلفی را اشغال می کنند و طول آنها هم از عقب و هم از جلو بیشتر می شود معمولا ۵۰ سانتی متر از هر طرف. اما عرض صندلی ها یک میزان ثابت خواهد بود و معمولا ۹۰ تا ۱۰ سانتی متر پیشنهاد می شوند.

صندلی های ماساژ جاگیری صفر

در گذشته یکی از معایب صندلی ماساژور های ماساژ داشتن فاصله پشت صندلی از دیوار به اندازه حداقل ۷۰ سانتی متر یا کمی بیشتر بود اما حالا به لطف صندلی ها این مشکل حل شده و فقط به ۵ سانت فاصله از پشت صندلی تا دیوار نیاز است. این صندل ها به هنگام خوابیدن هیچ فضایی را از پشت اشغال نمی کنند و بلکه رو به جلو ریل می کنند.
حالا که با صندلی های جاگیری صفر  هم آشنا شدید بهتر است نوبت به فاصله مورد نیاز طولی می رسد که ان هم حداکتر ۲۲۰ سانتی متر  و کمر بسته به صندلی شما که بزرگ و فول آپشن و یا هم کوچک و قدیمی باشد وابسته است.

آیا صندلی ماساژور از در رد می شود؟

یکی از سوال هایی که ممکن است در هنگام جابجایی صندلی ماساژ برای شما پیش بیاید این است که آیا صندلی ماساژ از در رد می شود. اجازه دهید این نکته مهم را به اطلاع شما برسانیم که جابجایی صندلی ماساژ نیازمند باز شدن قطعات و جابجایی ان توسط تکنسین صندلی ماساژ است و نباید بصورت کامل و نصب شده توسط افراد غیر متخصص جابجا شود زیرا ممکن است دچار اسیب و شکستگی شود بهترین راه جابجایی صندلی ماساژ توسط تکنسین های مجرب MCS می باشد. همچنین تعمیر صندلی ماساژور و کارشناسی صندلی ماساژ از دیگر خدمات ما می باشد.

وزن صندلی ماساژور چقدر است؟

صندلی های ماساژ با توجه به آپشن هایی که دارند معمولا از ۷۵ تا ۱۳۰ کیلوگرم وزن دارند. اگر هم برای اینکه می خواهید بدانید به دو گارگر یا سه کارگر نیاز دارید باید یاد اوری کنیم که جابجایی صندلی ماساژ نباید توسط افراد غیر متخصص انجام شود و حتما باید قطعات صندلی مانند دسته ها و ماساژور پا از هم جدا شده تا هم صندلی کوچکتر و سبک‌تر شود و هم قابل حمل باشد. چون هنگامی که صندلی نصب شده نمی تواند آنرا بلند کرد به عبارتی جایی برای بلند کردن ندارد و اگر هم فلاپ های ان بگیرید امکان شکستن زیاد خواهد بود.

یعنی شما با توجه به صندلی ماساژور خود به ۱۰۰ سانتی متر عرض و حداکثر ۲۲۰ سانتی طول و ۱۳۵ سانتی متر ارتفاع نیاز دارید تا صندلی ماساژور خود را به راحتی در آن قرار دهید.

وزن قابل تحمل صندلی ماساژور چقدر است؟

وزن صندلی ماساژور

هر صندلی ماساژور با توجه به کیفیت ساخت مدل کارایی و اپشن های تعبیه شده در ان ساپورت وزن متفاوتی دارد اما در صندلی های قدیمی حداکثر ۸۰ و در صندلی های فول حداکثرتا ۱۳۰ کیلوگرم می باشد. اگر وزن شما بسیار بالاتر از وزن قابل تحمل است پیشنهاد می شود تا از دستگاه استفاده نکنید اما اگر اختلاف در حود ۱۰ الی ۱۵ کیلو گرم دارید استفاده از دستگاه معقول است اما سعی کنید وزن خود راکاهش دهید. استفاده افراد سنگین وزن که وزن انها بالا از ساپورت دستگاه هست باعث می شود تا استهلاک صندلی بشدت تا میزان قابل توجهی افزایش یابد و به مرور زمان باعث مشکل در دستگاه شود البته این برای صندلی های باکیفیت است و در صندلی های بی کیفیت ممکن است هر لحظه دستگاه از کار بیفتد یا اینکه مکانیکال هند آن دچار شکستگی و سر و صدا شود بنابراین پیشنهاد می کنیم از صندلی خود مراقبت کنید تا متضرر نشوید.!
جمع بندی در این مقاله سعی شد تا شما را با ابعاد و وزن صندلی ماساژ اشنا کنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال که حواب ان درمقاله نیست می توانید سوال خود را در زیر همین جا و در بخش نظرات قرار دهید و یا با ما تماس بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

Davood
چند سالی هست که در زمینه فروش و خدمات صندلی ماساژ فعالیت می کنیم و خوشحال می شم که بتونم تجربیات خودم را با شما در میون بذارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید