خریدار صندلی ماساژور + قیمت گذاری مبل ماساژ

خریدار صندلی ماساژور

خریدار صندلی ماساژور دست دوم 

اگر قصد فروش صندلی ماساژ کارکرده خود را دارید فرم زیر را تکمیل نمایید و یا  با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۸۰۲۰۵۷۷.خرید صندلی ماساژ شما با قیمت مناسب به صورت آنی و پرداخت نقدی  خرید صندلی در محل شما و بدون نیاز به ارسال صندلی ماساژ.

در صورتی که قصد فروش صندلی ماساژ خود را دارید لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید:

خریدار صندلی ماساژ آیرست iRest    

خریدار صندلی ماساژور بست رست Best Rest   

 خریدار صندلی ماساژ بن کر Boncare

خریدار صندلی ماساژ روتای ROTAI              

خریدار صندلی ماساژ کراس CROSS             

خریدار صندلی ماساژ اسپر تک SPORTEC

 خریدار صندلی ماساژور پرایری ولف Wolf     

خریدار صندلی ماساژور آکیومد accumed        

خریدار  صندلی ماساژور اوگاوا ogawa

  خریدار صندلی ماساژور زنیت مد                   

خریدار صندلی ماساژور ریلکس                 

خریدار صندلی ماساژور اوسیم osim                        

خرید صندلی ماساژ برند متفرقه 

 خریدار مبل ماساژ میوتو                         

خریدار مبل ماساژور کامتک COMTEK         

خریدار مبل ماساژ امگا                               

خریدار صندلی ماساژ بادی کر                     

خریدار صندلی ماساژور RTS

خریدار صندلی ماساژور در تهران                     

خریدار صندلی ماساژ در کرج                           

خریدار فوری مبل ماساژ استوک                    

مشتری صندلی ماساژ                                   

خریدار صندلی ماساژور دست دوم              

خریدار صندلی ماساژ کارکرده

صندلی ماساژور دست دوم

خریدار مبل ماساژور

خریداری تمامی برند های صندلی ماساژور

حالا که قصد فروش صندلی ماساژ خود چه در حد نو چه کار کرده و  یا حتی  نیاز به تعمیر را دارید؛ باید به نکات زیر توجه کنید :

صندلی های ماساژ به دلیل این که جز کالای لوکس محسوب می شوند مشتری خاص خود را دارند و افراد کمی آن را خریداری می کنند و توان خرید آن را دارند.  به همین دلیل قیمت صندلی  های ماساژ کارکرده ، حتی  صندلی های بسیار سالم و در حد نو  با قیمت آکبند آن تفاوت زیادی دارد و افت پیدا می کند.  زیرا همانطور که در بالا اشاره شد مجموعه کمی از افراد خواهان آن هستند و این قشر بیشتر به دنبال خرید صندلی ماساژ آکبند هستند تا  صندلی کارکرده. از طرفی اگر حساب کنید شرکت هایی که وارد کننده و عرضه کننده محصولات ماساژ هستند مجموعاً در سراسر کشور به ۲۰ شرکت نخواهد رسید برای همین انجام خدمات و تعمیرات این محصولات فقط توسط مراکز و شرکت های خاص انجام پذیر است . این محدودیت باعث می‌شود تا متقاضیان این دستگاه با وسواس و حساسیت بیشتری خرید خود را انجام دهند و به دنبال دستگاهی بروند که از بابت خدمات و گارانتی مشکلی نداشته باشد و برای همین نسبت به خرید صندلی آکبند اقدام می کند و از دستگاه استوک صرف نظر می‌کند. یا در صورتی که صندلی ماساژ کارکرده را برای خرید انتخاب کنند دستگاهی را بر می گزینند که هم سالم باشد  و هم دارای خدمات پس از فروش خوبی باشد.

خریدار صندلی ماساژ آیرست

قیمت گذاری صندلی ماساژ چطور انجام می شود؟

یک اشتباه رایج:

 صندلی ماساژ قدیمی مقایسه کردن یک صندلی ماساژ معمولی قدیمی با صندلی ماساژ فول امکانات و ماساژ کار کاملاً اشتباه است.زیرا  آپشن ها و قابلیت هایی که در صندلی شما وجود دارد قیمت صندلی شما را تعیین می کند و با توجه به کارایی آن باید دستگاه قیمت گذاری کرد و اصلاً نباید با دیدن قیمت های صندلی های جدید به فکر فروش با این قیمت ها باشید. سال ساخت دستگاه نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد.

میزان کارکرد صندلی ماساژ

قبل از هر چیزی همانطور که می دانید مهم ترین موضوع برای فروش یک کالای دست دوم میزان کارکرد و سلامت آن  می باشد هم از  نظر سلامت فنی و هم ازنظری سلامت و زیبایی ظاهری .

برند صندلی ماساژ  

 برند و مدل صندلی ماساژ شما می تواند ارتباط مستقیم با شرایط فروش داشته باشد . زیرا خدمات پس از فروش و کیفیت ساخت برندهای صندلی ماساژ با هم متفاوت است.برخی از کیفیت بالا و خدمات خوبی بر خورد اند و برخی هم برعکس. داشتن خدمات پس از فروش خوب  امری مهم در صندلی ماساژ  است برای مثال برخی از شرکت هایی که در گذشته فعال بودند اکنون دیگر هیچ خدماتی ارائه نمی دهند نه تعمیر و نه فروش. پس این برند ها پشتوانه خوبی ندارند.

 

خریدار صندلی ماساژور آیرست
مدت زمانی که از تاریخ خریداری صندلی ماساژ می گذرد.

  مدت زمان سپری شده از تاریخ خرید صندلی ماساژ بسیار مهم است .حتی اگر از صندلی ماساژ خود استفاده  هم نکرده باشید؛ به این دلیل که برخی از قطعات صندلی ماساژ مانند ایربگ یا همان کیسه های هوا دارای عمر مفید هستند به مرور زمان دچار مشکل و نشتی می‌شود و این مورد فقط به تاریخ تولید و فروش صندلی مرتبط می‌شوند البته  استفاده از صندلی نیز این به فرسودگی زودتر کیسه هوا کمک می کند.

سلامت روکش چرم صندلی ماساژ

سلامت و تمیز بودن روکش چرم صندلی ماساژ شما بسیار مهم است. پوسیده شدن چرم صندلی ماساژ که در اثر استفاده زیاد از آن اتفاق می‌افتد ظاهر بسیار بدی را به دستگاه شما می دهد.

خریدار مبل ماساژ کارکرده روتای
خریدار صندلی ماساژ بن کر
 سلامت فنی صندلی ماساژور

سلامت بودن فنی و الکترونیک صندلی ماساژ از جمله برد الکترونیکی و قطعات مکانیکی مانند مکانیکی موتور ها و جک ها یکی از ویژگی‌های خوب است و فروش آن را راحت تر می کند. تعمیری نبودن دستگاه نیز از اهمیت بالایی خواهد داشت.

سلامت بدنه صندلی ماساژ  

سلامت بدنه صندلی ماساژ و نداشتن شکستگی و خط و خش بر روی فلاپ ها ی کناری و پلاستیک های آن از مهمترین ارکان ابتدایی می باشد.

 تکمیل بودن مدارک خرید
 ( کارت گارانتی،برگه بیمه نامه، فاکتور خرید صندلی ماساژ و داشتن دیگر لوازم جانبی )

 وجود موارد بالا نیز تا حدی فروش را راحت می‌کند زیرا در برخی از شرکت ها برای دریافت خدمات پس از فروش  و تعمیر صندلی ماساژ داشتن کارت گارانتی و برگه گارانتی الزامی بوده و دریافت خدمات تنها با ارائه آن امکان پذیر خواهد بود.

 باتشکر از همراهی شما عزیزان امیدواریم که از این نکات استفاده نمایید.

فرم شما با موفقیت ارسال شد. 

بزودی با شما تماس خواهیم گرفت.

تماس بگیرید